ארבעת המינים

הקישור בתגובה הראשונה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • איה  On אוקטובר 13, 2011 at 2:19 AM

    פעם אמר לי נהג מונית: מה עשו האמריקאים לאינדיאנים? חיסלו אותם. אז את באה לי עם הפלסטינאים? יאללה שלך, עזבי כבר בחיאת !

    נתניהו לא יכול להיות גם חכם וגם לא חכם כי "החכמה רחבה היא". אם היא רחבה, גם חוכמתו תהייה רחבה. אם לא, אז לא. אין חצי הריון. אבל אתה סידרת לו חצי כזה – שלא קיים בעצם. זו אשליית הרטוריקה שלו, זהו כישרונו העיקרי. וזה אומר שהוא הצליח להקסים אותך בדיוק כמו שהצליח להקסים את נהג המונית שלי ועוד כמה נהגי מוניות + 54 אחוז מהמצביעים. בערך. אז מה חדש? ונדיבות? נתניהו? לנתניהו מצפן לאומי שמזייף בשני טונים בעליות וחמישה טונים בירידות, איך תבוא לו נדיבות? אין לו לא ריח ולא טעם. הוא חי בעולם ששייך לעבר. המזל שלו הוא שעמו, עמנו, חולם את חייו באותו עבר גם כן. שנקרא – השואה.

  • עוגיפלצת  On אוקטובר 15, 2011 at 2:27 AM

    שלום אריק,

    האם כתבת ביקורת על תש״ח של קניוק? התחלתי לקרוא את הספר וסקרן אותי מה חשבת עליו, ולא מצאתי טור שכתבת בנושא.
    אני כותבת בתגובה כאן כי לא ראיתי ״צור קשר״ איפשהו. 

  • אריק גלסנר  On אוקטובר 15, 2011 at 10:30 AM

    היי עוגי,
    לא כתבתי ביקורת…
    אולי בהזדמנות אתייחס לספר…

כתיבת תגובה

